Wednesday, April 28, 2010

TERAFI PUTERI SAADONG

Tampil cantik dan menarik adalah dambaan setiap manusia terutama kaum Hawa. Namun tidak semua wanita mampu membuat dirinya tampil menarik. Bahkan tidak semua manusia tahu rahsia keindahan tubuhnya sehingga boleh tampil memikat.
Terafi Puteri Saadong adalah satu karya ajaib Prof Dr Hj Shahrin Abd Rahman. Jika seseorang wanita mengggunakan metode ini, maka ia akan tampil sangat menarik dan memikat, berwibawa, memancarkan aura yang penuh dengan kemampuan pemakainya menjadi indah.
Keunggulan Terafi Puteri Saadong adalah pemakainya akan menjadi awet muda dan kebal terhadap berbagai jenis serangan ilmu hitam dan cara kerjanya bagaikan kilat.
Pemakainya akan tampil lebih percaya diri kerana dapat merasakan ada perubahan yang sangat positif dalam diri mereka baik secara fizik mahupun psikis.

Sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mempunyai masalah karisma tenggelam, berat jodoh,kurang percaya diri, terkena sihir dll.

Syarat-syarat:
• Datang langsung ke Klinik Qalbun Salim di Lot 1220 Taman Sabariah, Jln P/Chepa,15400 Kota Bharu, Kelantan. Tel: 0129819425 / 097745200
• Terafi akan dijalankan oleh Prof Dr Hj Shahrin Abd Rahman & akan ditemani oleh isterinya @ orang yang boleh dipercayai.
• Mandi Rawat Puteri Saadong
• Proses terafi lebih kurang 1 jam.
• Mahar RM500

No comments: