Wednesday, October 8, 2008

KURSUS PENYEMBUHAN SPIRITUAL

Kursus ini terbahagi kepada 3 bahagian:

TINGKAT ASAS
Program ini sangat diperlukan bagi anda yang ingin sembuh dari berbagai penyakit dan dalam masa yang sama ingin menjadi penyembuh profesional atau ingin menguasai rahsia ilmu metafizik dan langsung membuka pusat rawatan walaupun anda tidak mempunyai bakat sekali pun.

TINGKAT PERTENGAHAN DAN TINGGI
Program ini adalah khusus bagi anda yang begitu tekad hendak membuka pusat rawatan atau membantu masyarakat bagi memecahkan segala masalah kehidupan. Berbagai kaedah spiritual akan anda kuasai di samping anda mencapai kesembuhan keseluruhan.Mahar untuk kedua-dua Tingkat: RM4000

TINGKAT MASTER
Program ini akan mengiktirafkan anda sebagai Guru yang unggul di mana anda dapat menciptakan jurus, olah nafas, gerakan, teknik-teknik ilmu penyembuhan, benteng diri dan menguasai berbagai ilmu metafizik yang ada pada guru-guru yang handal. Anda akan dipandang tinggi dan mempunyai ramai murid serta banyak pendapatan.RM5000

Jika anda berminat dengan salah satu dari Pekej tersebut anda boleh membuat pembayaran ke: 1.Maybank no: 153010166561 atas nama SHAHRIN ABD. RAHMAN atau Bank Islam no: 03036020035613 atas nama SHAHRIN ABD.RAHMAN atau Maybank no: 153010166554 atas nama NAZINI MOHD NOOR.
Slip pembayaran harus discan dan di emailkan kepada dr_hjshahrin@yahoo.com atau hantar fotokopinya kepada Sektretariat MindGym, Lot 1217 Taman Sabariah, Jln.Peng. Chepa, 15400 Kota Bharu, Kelantan.

Makluman :
1) InsyaAllah anda akan dibimbing sehingga akhir hayat atau selagi anda memerlukan perkhidmatan Prof.Dr.Hj.Shahrin. Bimbingan ini adalah percuma.
2) Bimbingan akan diberikan secara teori dan praktikal termasuk beberapa ujian yang benar sebagai menguatkan keyakinan anda tanpa ada unsur trik dan penipuan.
3) Anda juga akan diberikan diskaun dari herba-herba keluaran Produk Herba Anugerah Alam untuk dipasarkan atau sebagai bahan rawatan.
4) Keutamaan untuk bertemu dengan beberapa orang guru Prof. Dr. Hj. Shahrin Abd. Rahman di Malaysia dan juga Indonesia dan menerima ijazah keilmuan secara terus dari mereka.
5) Sekiranya anda hendak membuka pusat rawatan, anda akan diberi panduan dan tunjukajar serta membantu anda untuk didaftarkan di dalam persatuan yang berkaitan..


** Jika anda melihat dari segi WANG yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit**

SEMUA GERAK KERJA ILMU DI ATAS ADALAH BERBENTUK DEFENSIF. TIDAK BOLEH DIPERGUNAKAN UNTUK TONTONAN ATAU BERMEGAH-MEGAH.

Kunci keberhasilan ialah YAKIN KEPADA DIRI SENDIRI DAN YAKIN ALLAH PASTI MENGABULKAN DAN SAMA-SAMA IKHLAS antara Murid dan Guru.


Catatan Khusus:
• Mahar yang diberikan merupakan pengganti dan sebahagian khususnya disedekahkan kepada pondok pengajian agama dan mereka yang memerlukan bantuan.

Dengan mengikuti program ini, anda langsung akan ditransferkan dan ditutup dengan kunci Tauhid 24. InsyaAllah anda akan memiliki kemampuan Paranormal Yang Unggul dan menjadi Penyembuh Yang Profesional yang dilengkapi dengan kemampuan SPIRITUAL yang dapat diandalkan. Ilmu ini ditransferkan tanpa pantangan dan bersifat kekal selama-lamanya.

Hadis Qudsi “..barang siapa yang beramal dengan apa yang diketahuinya, akan diberikan apa yang dia tidak ketahui..”.

1 comment:

zulhnh said...

Ini adalah suatu peluang yang sangat baik. Anda tidak akan rugi seumur hidup mempelajari ilmu-ilmu seperti ini.