Wednesday, October 8, 2008

RAWATAN DI QALBUN SALIM

Rawatan yang ditawarkan adalah seperti berikut:

RAWATAN KHUSUS DAN CAJ

Rawatan Ilahiah Penyuci Jiwa
Selalu gagal dalam kehidupan, masalah berat silih berganti, sempit rezeki, sukar mendapat pekerjaan, berat jodoh, dibenci, dihina, dimusuhi, kurang percaya diri dll. InsyaAllah
Penyucian Jiwa Biasa : Didoakan pada badan. Mahar RM50/
Penyucian Jiwa Agung : Didoakan pada badan & dibekalkan amalan harian. Mahar RM100/

Rawatan Pelarisan
Akan laris segala usaha samada perseorangan atau kedai, penjualan rumah/tanah/kenderaan, menarik rezeki 4 penjuru alam & membuka pintu rezeki langit dan bumi dll. InsyaAllah.
Pelaris Biasa : Dibekalkan dengan amalan harian penarik rezeki. Mahar RM50/
Pelaris Agung : Dibekalkan dengan amalan Rezeki Agung & wirid harian. Mahar RM150/

Rawatan Pengasihan
Merukunkan/mengharmonikan rumahtangga, memisahkan hubungan gelap suami/isteri, memikat lawan jenis, mendapat simpati, kasih sayang teman & keluarga dll. InsyaAllah. Amaran! Tidak boleh digunakan untuk kejahatan.
Pengasihan Biasa : Didoakan pada badan. Mahar RM50/
Pengasihan Agung : Didoakan pada badan & dimasukkan potensi Energi Ilahiah dari Surah Ar Ra’du ayat 31 pada wajah serta amalan pengasihan.
Mahar RM150/

Rawatan Puteri Saadong
Membuat anda awet muda, kulit kencang, badan tegak, kecantikan memancar, payudara tegang, padat dan berisi, vagina rapat, kuat. Setiap kali penarikan nafas anda mengakibatkan energi wajah berseri. Kebal terhadap ilmu hitam dan anda akan lebih percaya diri. Amaran! Tidak boleh digunakan untuk kejahatan.
Rawatan Biasa : 1 hari & 1 kali memasukkan potensi Energi Ilahiah pada wajah, payudara dan vagina serta amalan pengekalan. Mahar RM300/
Rawatan Agung : 3 hari atau 3 kali sekali gus memasukkan potensi Energi Ilahiah pada wajah, payudara dan vagina serta amalan pengekalan.
Mahar RM500/

Perawan Seumur Hidup
Membangkitkan karisma kewanitaan sejati. Mampu membuat organ kewanitaan anda hidup, berdenyut-denyut, rapat, menegang dan berkarisma tinggi hingga suami jadi bertambah sayang kepada anda. Dia akan merasa ketagihan dan tidak pernah bosan dengan layanan anda. Bahkan yang hidung belang pun akan bertekuk lutut akibat kedahsyatan terafi ini. Terafi ini boleh juga menghilangkan seluruh penyakit kewanitaan. Amaran! Tidak boleh digunakan untuk kejahatan.
Rawatan Biasa : 1 hari & 1 kali memasukkan potensi Energi Ilahiah pada vagina serta amalan pengekalan. Mahar RM250
Rawatan Agung : 1 hari & 3 kali sekali gus memasukkan potensi Energi Ilahiah pada vagina serta amalan pengekalan. Mahar RM300

Memudahkan Jodoh
Akan dibukakan simpul penghalang untuk mempercepatkan jodoh, membuka sinar yang gelap sehingga memancarkan cahaya yang akan menarik lawan jenis.
Rawatan Biasa : Pembersihan pada badan & wajah serta amalan jodoh.
Mahar RM50/
Rawatan Agung : Pembersihan pada badan & wajah, memasukkan potensi Energi Ilahiah pada wajah serta amalan jodoh. Mahar RM150/

Kasih Bathin
Meningkatkan/mengikat cinta kasih rindu suami/isteri, merukunkan/menyatukan keluarga yang di ambang kehancuran, penyatuan hati rakan-rakan dan taulan dll
Amaran! Tidak boleh digunakan untuk kejahatan. Mahar RM50/

Menyuburkan Kandungan
Berusaha menyelesaikan masalah anda yang tidak mempunyai cahaya mata atau ingin menambahkan cahaya mata. Ramai sudah dirawat & berhasil.
Mahar RM70/++

Gurah Vagina
Adunan dari berbagai tumbuhan hutan & doa dapat menyelesaikan masalah vagina.Vagina yang bernilai adalah yang sentiasa terjaga, kering, higenis & daya ototnya bekerja kuat secara maksima & dahsyat.........Mahar RM50/ 1 botol/50bj
Amaran! Tidak boleh digunakan untuk kejahatan.

Rawatan Umum
Gangguan Jin/Makhluk Halus, Sihir, Ilmu Hitam, Santau, Membuang Saka, Tutung Resdung, Membuang Susuk, Urut Biasa (Lelaki/Wanita), Urut Lemah Tenaga Bathin, Bekam Darah & Angin, Mandi Wap, Rawatan Bersalin dan semua penyakit-penyakit zahir.

No comments: